OM INTE DU FINNS, FINNS HELLER INTE JAG

Vart ska jag börja?
Jag kommer aldrig i hela mitt liv glömma kvällen/natten igår.
Från att ha vart hemsk, gråtandes och förjävlig till att bli en av de underbaraste i mitt liv.
När du sa alla underbara saker, alla minnen och alla tankar. Det fick mig att inse att varken du eller jag klarar oss utan varandra. Det är omöjligt, på något konstigt sätt så hör vi ihop. Det bara är så.
Och den kramen jag fick, den underbara kramen, den går inte att beskriva med ord.

Jag kommer alltid bära med mig det här. Det var ett av de lyckligaste nätterna i mitt liv.
Du och jag genom livet, det är så det ska vara. Det funkar inte annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0