HÖR NI VINDEN?

Igår var jag i stan och träffade en tjej som heter Cassandra, som bor i Torslanda! :)
Vi hade inte setts på över 1 år. Det var kul att äntligen få ses igen!

När jag kom hem från stan igår så kom Daniel hit, och vi satt och snacka en stund, sedan drog jag och han med fyrhjulingen hem till honom, sedan till hans jobb, ( min pappas gamla jobb =/ )  jag fick köra truck och lära mig lasta pallar och sån skit, klockan 01:00 på natten. Hah!

Men det är jobbigt att vara på det jobbet ibland, för dem har sparat pappas gamla klädskåp där han hade skrivit sitt namn på, alltid när min pappa var klar med något som han byggt gjorde han alltid ett "minne" på ett eller annat sätt.
På jobbet hade han byggt typ en till "våning" med hjälp av balkar och Daniel visade mig att han hade skrivit sitt namn på där med en krita (det är jätte lätt att bara ta på det och på det sättet tas bokstäverna bort) men ingen på jobbet har rört det namnet, så det var precis som när han hade skrivit det. Såg jätte nyskivet ut, så visade Daniel mig pappas gamla verktygslåda där han hade ristat in sitt namn också.
Dem på jobbet har sparat allt som har med honom att göra. Jag gick in på chefens kontor och där hade han en lampa som min pappa hade gjort, massor av gamla foton finns kvar också.
Jag vet inte, på ett sätt var det sorligt att se allt igår, men endå inte. Daniel rev ner pappas namnbricka på skåpet och gav den till mig, så nu har jag den i min friggebod. Han tyckte hellre att jag skulle ha den än att den skulle hänga på det där jävla jobbet. Daniel blir ju ledsen/nedstämd varje gång han får något som är förknippat med pappa.
Usch, men iaf, jag lärde mig köra truck!


Nu ska nog Anton dimpa in snart, så ska vi göra klart No:n, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0