A HAPPY DAY

Jag känner mig väldigt studie motiverad nu! Kanske Kajsas förtjänst, vem vet?

Men jag tar mig an mina läxor (utom i tyskan) och gör dem så bra att jag är stolt över dem när jag ska lämna in dem. (Förr, eller ja, så som jag vart på det senaste har jag bara gjort uppgifterna och lämnat in kassa arbeten som jag typ skämts över.) Men nu är det slut på det!
Malin Linnér ska bli pluggis den sista terminen som återstår och det har hon gett sig fan på för att behålla sitt betyg i So:n och höja sig i No:n!
Jag är klar med min författare nu, och med Hitler. Imorgon ska jag ta mig an No:n.
Det känns bra, jag har planerat upp allt, så jag kommer hinna. Underbart.

Och idag va jag på superduper bra humör i skolan, det var verkligen underbart, för jag har inte vart det på väldigt länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0