Året som varit - 2007

Januari 07
Jag minns hur jag & mamma hade pratat om moppe länge, och den 13 januari åkte vi och hämtade min sprillans nya Yamaha Aerox på Yamaha Center. Den känslan kommer jag aldrig att glömma.

Februari 07
Jag fyllde 15 år den 11 februari, och vi gick på resturang. (släktkalaset hade vi haft dagen innan) & jag minns mitt barnkalas vi hade åt mig hos Helen, det var kul!

Mars 07
Jag & Helen badade i landvettersjön den 30 Mars. Det var under en längre rast, efter att vi badat fick vi åka upp till skolan igen och ha engelska 1 timme, innan vi fick gå hem. Alla tyckte vi var galna.

April 07
Jag & Johanna tältade den 2 april. Jag kommer aldrig någonsin glömma det. Hur vi kämpade med elden och hur vi bar vatten för att det inte skulle bli skogsbrand mm. Ett minne för livet!

Maj 07
I Maj praoade vi för första gången. Jag hamnade på Skårtorpsförskola på avdelningen Grodan. Och det är jag väldigt tacksam över, annars hade jag aldrig börjat snacka med Sandra Olin <3
Anton bröt benet i Maj också, det var hemskt. Usch vad jag grät.

Juni 07
Jag kommer aldrig någonsin glömma 2 juni 2007. Sedan var det skolavslutning den 15:e, och det var underbart att få sina betyg och bara känna sig ledig.

Juli 07
Jag kommer aldrig glömma min & Kajsas kväll på berget vid öjesjön. När vi tog ett nattdop och sedan bara låg och kolla på stjärnorna. Det var underbart! Men Juli var endå en av den värsta månaden på detta året, usch vad jag var ledsen då.

Augusti 07
Minns den 2 augusti, när jag sov hos Helen. Vi gick ner till hopptornet och satt där & snacka om allt mellan himmel och jord, mådde väl inte så speciellt bra där heller om man säger så. Helen slingade mitt hår också. På kvällen bakade vi negerbollar, och Helens bror hade as mycket folk som lana där. Det var en kul dag & natt. (Fast Helen va en aning elak mot mig när vi skulle sova, haha)
Min lillebror fyllde 13 år den 3:e augusti, inget speciellt, men alltid nämnvärt.

September 07
Alva föddes den 5:e september, och jag minns lyckan när jag fick sms:et av Daniel.
Jag minns den 29:e september, när jag skulle sova hos Kajsa. Och vi lagade världens godaste middag till oss två. Och vi kämpade med en klassfilm på datorn, men den blev la sisådär? ;)
Mormor fyllde 65 år, och blev "pensionär".

Oktober 07
Tindra fyllde 3 år, och det var kalas för henne. Det enda jag minns från oktober.

November 07
Jag & Kajsa praoade på Göteborgsdjurskyddsförening i 1 vecka. Skulle vart där 2 veckor, men vi fick byta, för det var tortyr där. Kajsa hamnade på en florist sak inne i stan och jag hamnade på trädgårdsforum i landvetter.
 Det var jätte bra, för nu vet jag att jag ska jobba med blommor när jag blir äldre ;D

December 07
Julafton firade vi hemma, det var bra. Och nyårsaftonen var grymt bra.
Nu ska nästa år bli så jävla bra!

Nu har jag dragit mitt år i väldigt korta drag.


Aldrig mer 2007, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0